Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
METODOLOGIES DE SUPORT PER A ORGANITZACIONS INNOVADORES |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | METODOLOGIES DE SUPORT PER A ORGANITZACIONS INNOVADORES | Codi | 15685103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
A partir dels supòsits pràctics plantejats a l'aula s'avaluen la capacitat dels estudiants de donar resposta a les qüestions plantejades de forma fonamentada i articulada a partir dels coneixements teòrics. Implica la presentació de treballs i la participació a un dels fòrums vinculats a aquesta activitat formativa. | 30% | |||||
Treballs col·laboratius. |
|
S'avalua la capacitat crítica i l'aportació innovadora de la immersió feta en una organització, institució o entitat, en relació a la seva estructura organitzativa i els suports dels que disposen els professionals per ser efectius ej la seva intervenció social i educativa. | 50% | |||||
Fòrums de debat |
|
S'avalua la participació dels estudiants en els dos fòrums proposats, observant la seva capacitat crítica, reflexiva, propositiva, innovadora i la seva habilitat per proposar nous elements per al debat. | 10% | |||||
Presentacions / exposicions |
|
S'avalua la capacitat de síntesi, l'habilitat comunicativa i la capacitat per a respondre a les aportacions del docent i la resta d'estudiants, en la presentació oral del treball col·laboratiu realitzat en grup. | 10% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||