2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018)
 Assignatures
  POLÍTIQUES D'ÈXIT I BONES PRÀCTIQUES DES D'UNA PERSPECTIVA GLOBAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Fòrums de debat
CE1
CE2
CE5
Aquesta activitat es realitzarà de forma individual.
A partir de la introducció d’un tema de debat per part del professor/a en el que s’exposaran algunes preguntes orientatives, l’alumne ha de respondre aquestes i a la reflexió sobre el tema plantejat des d’una perspectiva crítica i on demostri dominar el contingut dels textos dels blocs temàtics on s’introdueix el debat
10%
Supòsits pràctics/ estudi de casos
CE1
CE2
CE5
Treball individual a partir de l’anàlisi i millora d’una experiència de bona pràctica presentada a l’aula (en el tercer bloc temàtic) en l’àmbit socioeducatiu que s’estigui aplicant.
Les professores repartiran les experiències als estudiants
Caldrà relacionar la teoria dels tres blocs amb l’experiència a analitzar
35%
Presentacions / exposicions
CE1
CE2
CE5
CE6
CT5
Aquesta activitat es realitzarà de forma col·lectiva (deriva de l’activitat avaluativa 3 treball col·laboratiu)
El grup que hagi realitzat el treball farà una presentació dels principals resultats de la mateixa.
Tots els membres del grup hauran de participar.
10%
Treballs col·laboratius.
CE1
CE2
CE5
CE6
CT5
Treball col·laboratiu de compilació i anàlisi de 3 projectes /serveis que en la seva pràctica desenvolupin polítiques socioeducatives per a la transformació social.
• Descripció dels projectes/serveis. Tots 3 dins el mateix àmbit
• Definició de la política social/educativa
• Comparar i analitzar els 3 projectes/serveis identificant els components d’èxit per a la transformació social ( identificar les millores en l’àmbit d’intervenció, la innovació, la perspectiva global de la intervenció...)
45%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fòrums de debat: Per superar l'activitat s'han de seguir totes les orientacions oferides a la descripció i demostrar coneixement del contingut al que fa referència l'activitat. Estudi de cas: Es valorarà la capacitat anàlisi critica i les argumentacions i propostes que el/la estudiant faci al respecte. Per superar l'activitat s'hauran de seguir les indicacions especificades en la mateixa, respectant tant el contingut com la data d'entrega.Treball col·laboratiu: Aquesta activitat es realitzarà de forma col·lectiva. Els diferents membres del grup (màxim 3 persones) -i amb el vistiplau del/a professor/a- pactaran l'àmbit en el que faran la cerca dels projectes/serveis.Presentacions: Per superar l'activitat s'hauran de seguir les indicacions especificades en la mateixa, respectant tant el contingut com la data d'entrega.Les activitats es lliuraran en les dates establertes. A la segona convocatòria es lliuraran les activitats avaluatives que no s'hagin superat amb l'avaluació continuada.