Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
POLÍTIQUES D'ÈXIT I BONES PRÀCTIQUES DES D'UNA PERSPECTIVA GLOBAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | POLÍTIQUES D'ÈXIT I BONES PRÀCTIQUES DES D'UNA PERSPECTIVA GLOBAL | Codi | 15685204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Fòrums de debat |
|
Aquesta activitat es realitzarà de forma individual. A partir de la introducció d’un tema de debat per part del professor/a en el que s’exposaran algunes preguntes orientatives, l’alumne ha de respondre aquestes i a la reflexió sobre el tema plantejat des d’una perspectiva crítica i on demostri dominar el contingut dels textos dels blocs temàtics on s’introdueix el debat |
10% | ||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Treball individual a partir de l’anàlisi i millora d’una experiència de bona pràctica presentada a l’aula (en el tercer bloc temàtic) en l’àmbit socioeducatiu que s’estigui aplicant. Les professores repartiran les experiències als estudiants Caldrà relacionar la teoria dels tres blocs amb l’experiència a analitzar |
35% | ||||||
Presentacions / exposicions |
|
Aquesta activitat es realitzarà de forma col·lectiva (deriva de l’activitat avaluativa 3 treball col·laboratiu) El grup que hagi realitzat el treball farà una presentació dels principals resultats de la mateixa. Tots els membres del grup hauran de participar. |
10% | ||||||
Treballs col·laboratius. |
|
Treball col·laboratiu de compilació i anàlisi de 3 projectes /serveis que en la seva pràctica desenvolupin polítiques socioeducatives per a la transformació social. • Descripció dels projectes/serveis. Tots 3 dins el mateix àmbit • Definició de la política social/educativa • Comparar i analitzar els 3 projectes/serveis identificant els components d’èxit per a la transformació social ( identificar les millores en l’àmbit d’intervenció, la innovació, la perspectiva global de la intervenció...) |
45% | ||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Fòrums de debat: Per superar l'activitat s'han de seguir totes les orientacions oferides a la descripció i demostrar coneixement del contingut al que fa referència l'activitat. Estudi de cas: Es valorarà la capacitat anàlisi critica i les argumentacions i propostes que el/la estudiant faci al respecte. Per superar l'activitat s'hauran de seguir les indicacions especificades en la mateixa, respectant tant el contingut com la data d'entrega.Treball col·laboratiu: Aquesta activitat es realitzarà de forma col·lectiva. Els diferents membres del grup (màxim 3 persones) -i amb el vistiplau del/a professor/a- pactaran l'àmbit en el que faran la cerca dels projectes/serveis.Presentacions: Per superar l'activitat s'hauran de seguir les indicacions especificades en la mateixa, respectant tant el contingut com la data d'entrega.Les activitats es lliuraran en les dates establertes. A la segona convocatòria es lliuraran les activitats avaluatives que no s'hagin superat amb l'avaluació continuada. |