Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
TRANSDISCIPLINARIETAT, TREBALL EN XARXA I COMUNITAT |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | TRANSDISCIPLINARIETAT, TREBALL EN XARXA I COMUNITAT | Codi | 15685205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a la presa de contacte, presentar l'assignatura i recollir informació dels estudiants, de manera presencial, o mitjançant l'ús de fòrums de presentació, i/o documentació publicada a l'aula virtual (Moodle) per a la seva lectura pels estudiants. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. És possible també que en el context semipresencial, l'exposició dels continguts de l'assignatura es faci mitjançant la publicació de materials en diversos formats i altres eines de l'aula virtual. |
Fòrums de debat | Activitats on, individualment o en grup, els estudiants argumenten i confronten idees sobre un tema determinat, mitjançant l'ús d'eines síncrones com el xat i/o asíncrones com el fòrum del Campus Virtual (Moodle) |
Treballs col·laboratius. | Treballs en grup que realitzen els/les estudiants a partir de material i referències de l'aula virtual i que lliuraran a través de la mateixa. |
Presentacions / exposicions | Presentació a l'aula del Treball Col·laboratiu realitzat |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada | Lectura de la bibliografia recomanada per la professora per a cada bloc temàtic |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | Treball individual a partir de l’anàlisi i millora d’un Projecte d’intervenció sòcio-educativa que s’estigui aplicant al territori. Caldrà escollir, analitzar i fer propostes de millora del Projecte escollit des d’una mirada transdisciplinar o de treball en xarxa. |
Atenció personalitzada | Els treballs estaran tutoritzats per la professora i es preveuen un mínim de dues tutories (presencials o virtuals) per facilitar el guiatge del treball de l'alumne/a. |