Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Agroalimentària (2010) |
Assignatures |
MATEMÀTIQUES II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | MATEMÀTIQUES II | Codi | 20214006 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Aplica correctament els principis matemàtics que es puguin plantejar en enginyeria, àlgebra lineal, geometria, geometria diferencial, càlcul diferencial i integral, equacions diferencials i en derivades parcials, mètodes numèrics, algorítmica numèrica, estadística i optimització. | |
A3.1 |
Adquireix les tècniques més elementals del càlcul numèric i les aplica amb l'ajuda d'un llenguatge de programació estructurat d'alt nivell en models. Coneix els mecanismes estadísticament correctes per a una anàlisi eficient de dades: interpretació i presa de decisions sobre els valors de paràmetres físics o químics. Coneix els mètodes més usuals d'optimització i els sap utilitzar en la resolució de problemes de l'àmbit de l'enginyeria. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.5 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors. Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com a eina de treball. Utilitza programari per a comunicació: editors de textos, fulls de càlcul i presentacions digitals. Utilitza programari per a comunicació virtual: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu etc. Localitza i accedeix a la informació de manera ericaç i eficient. | |
B4.1 |
Desenvolupa estrategies pròpies per resoldre problemes i trobar solucions. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |