Grau d'Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ EDUCATIVA SEGONS LES CAPACITATS INTEL·LECTUALS DE L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | INTERVENCIÓ EDUCATIVA SEGONS LES CAPACITATS INTEL·LECTUALS DE L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA | Codi | 11244223 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix els principis, fonaments, referents ideològics i normatius de l'Atenció a la Diversitat. | |
A5 |
Reflexiona sobre les diverses realitats i entorns educatius. | |
MAD1 |
Coneix els principis, fonaments, referents ideològics i normatius de l'Atenció a la Diversitat. | |
MAD2 |
Coneix la diversitat en i dels entorns educatius i els seus processos d'ensenyament-aprenentatge. | |
MAD3 |
Analitza criticament les aportacions de l'Atenció a la Diversitat en els diferents àmbits de l'educació infantil. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Fa aportacions significatives o certes innovacions Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B2 |
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes Troba la solució adequada Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes Dissenya nous productes, processos,...analitzant riscos i beneficis Aplica tècniques innovadores i obté resultats | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
B5 |
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. | |
B6 |
Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués Sap respondre a les preguntes que se li formulen El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |