Grau d'Educació Infantil (2009) |
Assignatures |
ORGANITZACIÓ DE L'ESPAI ESCOLAR, MATERIALS I HABILITATS DOCENTS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | ORGANITZACIÓ DE L'ESPAI ESCOLAR, MATERIALS I HABILITATS DOCENTS | Codi | 11254006 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Formació bàsica | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||
Sessió Magistral |
|
Sessió Magistral Exposició dels continguts de l'assignatura per part del professor/a amb la utilització de suport material, especialment les TIC. Es facilita la participació de l'alumnat. |
Participació, assistència i aprofitament de les classes: 4% de la nota FINAL | |||||||
Seminaris |
|
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Plantejament de situacions pràctiques sobre el contingut de la matèria. Els alumnes, en grups reduïts, les estudiaran i proposaran la solució argumentada per resoldre-les. A continuació es farà una posada en comú i es trauran conclusions. Presentacions / exposicions Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball davant dels companys de classe utilitzant suport TIC, prèvia presentació escrita i amb l'assessorament del professor/a. Treballs Activitats extenses que l'alumne ha de presentar al professor. |
TOTAL d'activitats realitzades en aquest apartat: 10% de la nota FINAL. | |||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Resolució de problemes, exercicis Anàlisi i solució d'exercicis relacionats amb la temàtica de la matèria. Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC. Conjunt d’ activitats que promouen un espai de reflexió i d’exercici del pensament crític on es posen en relació i es contrasten els coneixements teòrics i l’aprenentatge pràctic. Permet situar tot un bagatge de coneixements, tècniques, i experiències adquirides en la formació de l’estudiant. En aquest espai tenen cabuda els aspectes personals i les respostes vivencials o sentiments que en la metodologia de la supervisió poden trobar orientació i suport. |
TOTAL d'activitats realitzades en aquest apartat: 5% de la nota FINAL. | |||||||
Debats |
|
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Plantejament de situacions pràctiques sobre el contingut de la matèria. Els alumnes, en grups reduïts, les estudiaran i proposaran la solució argumentada per resoldre-les. A continuació es farà una posada en comú i es trauran conclusions. Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. |
TOTAL d'activitats realitzades en aquest apartat: 5% de la nota FINAL. | |||||||
Proves mixtes |
|
Diferents tipus d'activitats d'avaluació: preguntes objectives, de desenvolupament, tipus test, etc. | TOTAL de proves mixtes: 25% de la nota FINAL. | |||||||
Proves de desenvolupament |
|
Elaboració d'un projecte de treball. | TOTAL de proves desenvolupament: 45% de la nota FINAL. | |||||||
Altres | Es valorarà especialments les competències personals, socials i professionals de l'alumnat. |
TOTAL de la nota d'ACTITUD: 6% de la nota FINAL. |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
AVALUACIÓ DE LA MATÈRIA - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 1. CAMPUS SESCELADES GRUP DE DOBLE TITULACIÓ, CAMPUS TERRES DE L'EBRE i SEU DE COMA-RUGA Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament. TOTAL 100% DE L'AVALUACIÓ: Dividit en 3 blocs + examen Cada bloc té les activitats corresponents exposades al moodle.
Es considera aprovat una puntuació superior o igual a 5; puntuació que s'haurà d'assolir de forma independent en cadascuna de les quatre activitats amb pes directe a la nota. (Prova escrita, activitat 1, 2, 3 i 4). Els alumnes que no superin alguna d'aquestes activitats tindran opció a realitzar una recuperació proposada pel professor. El lliurament de les activitats de recuperació es concentraran al final del període lectiu. Totes les activitats de recuperació tindran una puntuació màxima de 5 punts. L'assistència a classe és recomanada i obligatòria. L'alumnat que no assisteixi amb regularitat a les classes presencials, haurà de fer i superar un treball complementari (Pla Alternatiu) per tal de tenir dret a la Prova Escrita. El lliurament del Pla Alternatiu serà de 15 dies abans de la data de la prova escrita. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2. CAMPUS SESCELADES GRUP M1 Al Campus Sescelades, els estudiants de l'M1, faran una avaluació diferent donat que l'estructura de l'horari i el grup són diferents a la resta de grups de la matèria. Aquesta singularitat no afecta a competències, objectius ni continguts, únicament a activitats d'avaluació
Per superar l'assignatura cal superar les 2 proves escrites. En cas contrari no es sumaran les ALTRES ACTIVITATS (20%) Les activitats de recuperació (Prova 1, Prova 2 o ambdues), s'adaptaran a l'avaluació obtinguda per l'estudiant i sempre tindran una puntuació màxima de 5 punts. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |