Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES II | Codi | 11264108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix els fonaments de les ciències experimentals, ciències socials i matemàtiques del currículum d'aquest etapa, així com les teories sobre l'adquisició i desenvolupament dels aprenentatges corresponents. Coneix els principis i bases per la didàctica de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques en l’etapa i les estratègies didàctiques per el seu desenvolupament. Construeix una base sòlida de coneixements sobre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques. Coneix i valora críticament el currículum. | |
A2 |
Promou i facilita els aprenentatges en la primera infància des d’una perspectiva globalitzadora. | |
A3 |
Elabora i aplica propostes didàctiques en relació a la interacció entre ciència, tècnica, estructura social i desenvolupament sostenible. | |
A7 |
Proposa experiències d’iniciació a les tecnologies de la informació i la comunicació en l’àmbit de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques. Coneix i sap gestionar recursos adequats a cada nivell i a diferents capacitats dels alumnes. Conèixer i saber utilitzar les TIC com a recursos didàctics. | |
A11 |
Coneix la metodologia científica i promou el pensament científic i l’experimentació, utilitzant la metodologia científica per dissenyar activitats escolars relatives a les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques del curriculum de l’educació infantil, utilitzant el pensament crític, lògic i creatiu. Realitza propostes de seqüències didàctiques i justifica-les. Reflexiona i analitza sobre propostes didàctiques elaborades per altres i sobre les pràctiques d’aula amb el fi d’innovar i optimitzar la labor. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Aplica tècniques innovadores i obté resultats | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d’ acord amb una sistemàtica | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Accepta i compleix les normes del grup | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit gramaticalment correcte | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |