Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
LES TIC EN L'ÀMBIT NO FORMAL |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | LES TIC EN L'ÀMBIT NO FORMAL | Codi | 11665202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Amorós, L. (2013): Inclusión digital en la educación no formal. Una experiencia, en Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, ISSN-e 1135-9250, Nº. 45, 2013 DABBAGH, Nada; et alt (2016): Learning technologies and globalization : pedagogical frameworks and applications. Springer, ISBN 9783319229638 (en línia) FANDOS, M., JIMÉNEZ, JM, GONZÁLEZ AP (2007): Los medios y recursos en la formación, en Formación de formadores. Tomo I, Escenario Aula / coord. por Vicente Giménez, José Tejada Fernández, 2007, ISBN 84-9732-519-2, págs. 271-374 Sampedro Requena, B. E., & McMullin, K. J. (2015). Videogames for the educative inclusion. [Videojuegos para la inclusión educativa] Digital Education Review, (27), 122-137. Tregeagle, S., & Darcy, M. (2008). Child Welfare and Information and Communication Technology: Today’s Challenge. British Journal of Social Work, 38(8), 1481–1498. https://doi.org/10.1093/bjsw/bcm048 VAQUERO, E, CARRERA, X. (2012): Competencias digitales y resiliencia: Diseño de un estudio con jóvenes adolescentes, en III European Conference on Information Technology in Education and Society: A Critical Insight / Juana María Sancho Gil (ed. lit.), Leticia Fraga Colman (ed. lit.), Judith Arrazola Carballo (ed. lit.), Raquel Miño Puigcercós (ed. lit.), Xavier Giró Gràcia (ed. lit.), 2012, ISBN 978-84-615-7734-7, págs. 30-31 |
|
Complementària | |