Educational guide Faculty of Arts |
english |
Teaching Languages: Spanish as a Foreign Language (2015) |
Subjects |
TEACHING SPANISH TO IMMIGRANTS |
Competences |
IDENTIFYING DATA | 2018_19 |
Subject | TEACHING SPANISH TO IMMIGRANTS | Code | 12855203 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Optional | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Competences Specific |
A2 | Descriure i interpretar el funcionament dels sistemes formal i funcional de l'espanyol i donar-los un tractament didàctic adequat. | |
A4 | Planificar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge d'acord amb el context d'ensenyament, el currículum, l'enfocament metodològic i el component afectiu. | |
A6 | Introduir la multiculturalitat i la diversitat lingüística com a eina enriquidora i complementària en l'ensenyament de la llengua. | |
A7 | Gestionar la classe de manera adequada i adoptar diferents rols (transmissor, facilitador, mediador) en funció de les necessitats dels estudiants. | |
Type B | Code | Competences Transversal |
B1 | Learning to learn | |
B2 | Resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinars relacionats amb el camp d'estudi | |
B3 | Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, a la vanguardia del camp d'estudi, en un context d'investigació. | |
Type C | Code | Competences Nuclear |
C2 | Be advanced users of the information and communication technologies | |
C3 | Be able to manage information and knowledge | |
C5 | Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals |