Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
INTRODUCCIÓ A LA INTERVENCIÓ SOCIAL I EDUCATIVA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | INTRODUCCIÓ A LA INTERVENCIÓ SOCIAL I EDUCATIVA | Codi | 15685201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Fòrums de debat |
|
Activitat individual. A partir de la introducció d’un tema de debat per part del professor/a en el que s’exposaran algunes preguntes orientatives, l’alumne ha de respondre aquestes i a la reflexió sobre el tema plantejat des d’una perspectiva crítica i on demostri dominar el contingut dels textos dels blocs temàtics on s’introdueix el debat |
10% | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Treball individual. A partir d'un cas presentat per la professora, l'estudiant haurà de dissenyar l'estudi per la detecció de necessitats i el diagnòstic i pronòstic de la situació. | 35% |
||||
Presentacions / exposicions |
|
Aquesta activitat es realitzarà de forma col·lectiva (deriva de l’activitat avaluativa del treball col·laboratiu) El grup que hagi realitzat el treball farà una presentació dels principals resultats de la mateixa. Tots els membres del grup hauran de participar. |
10% | ||||
Treballs col·laboratius. |
|
Aquesta activitat es realitzarà de forma grupal. Es tractarà de dissenyar una estratègia d'intervenció socio-educativa (projecte, per exemple) a partir de la diagnosi d'una problemática/situació escollida per l'alumne/a i pactada amb el professor/a. |
45% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||