Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
TRANSDISCIPLINARIETAT, TREBALL EN XARXA I COMUNITAT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | TRANSDISCIPLINARIETAT, TREBALL EN XARXA I COMUNITAT | Codi | 15685205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE2 |
Identifica els impactes socials en la investigació: outputs aconseguits i la seva implicació social, educativa, política, cultural, etc., valorant el paper de diferents agents en la generació d'impacte. | |
CE5 |
Identifica en diferents experiències innovadores d'intervenció, estratègies per a la coordinació professional, el treball en equip i el treball en xarxa. Contempla estratègies de participació per a l'empoderament social i polític en l'àmbit de la intervenció social i educativa. | |
CE6 |
És capaç de dissenyar estratègies i processos d'intervenció innovadores orientats a generar dinàmiques d'acció propositiva, participada per les persones, grups i col·lectius objecte de la intervenció d'acord amb els seus interessos, capatitats i aptituds. Aplica i comprèn les tècnqiues més innovadores per a la negociació i gestió de conflictes en el treball en equip. Incorpora en el disseny de la intervenció social i educativa la perspectiva multidisciplinària en el treball en equips en entorns nous i complexos. Identifica en el treball en xarxa les bones i les males pràctiques com també les oportunitats i les amenaces per al desenvolupament de les intervencions socials. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT6 |
Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |