Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Direcció d'Empreses (2016) |
Assignatures |
ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING | Codi | 16665103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Capon, N., Capon, R. i MacHulbert, J. (2009). Managing Marketing in the 21st Century: Developing and Implementing the Market Strategy. Wessex: New York. Cova, B., Kozinets, R i Shankar, A. (2011). Consumer Tribes. Routlege: New York Evans, M., Jamal, A. i Foxall, G. (2009). Consumer Behaviour. Wiley: UK. Tuten, T i Solomon, M. (2017). Social Media Marketing. Prentice Hall: US. Altres articles / casos d'estudi que s'explicaran a classe. |
|
Complementària | |