Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau d'Enginyeria Elèctrica (2010) |
Assignatures |
EQUIPS ELECTRÒNICS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | EQUIPS ELECTRÒNICS | Codi | 17214224 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Aplica eines de disseny assistit per computador Dissenya un equip electrònic. | |
RI10 |
Coneix l'impacte ambiental dels equips electrònics i la reglamentació sobre el reciclatge. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B4 |
Implementa circuits electrònics sobre suport PCB, complint especificacions i normatives. Utilitza adequadament els components electrònics en la implementació d’un sistema electrònic. Aplica conceptes d'estadística per a l'estudi de fiabilitat de components i / o sistemes electrònics. Detecta i identifica errors de funcionament en sistemes electrònics. Aplica els coneixements d'anàlisi i disseny per a la resolució de fallades en sistemes electrònics. | |
B5 |
Coneix l'impacte ambiental dels equips electrònics i la reglamentació sobre el reciclatge. | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |