Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
SEMINARIS MULTIDISCIPLINARIS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | SEMINARIS MULTIDISCIPLINARIS | Codi | 20705105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2.1 |
Adquireix un llenguatge comú especialitzat en nanoquímica i nanoenginyeria química i bioquímica. Aprèn tècniques de comunicació i presentació eficaços en la base de la crítica constructiva de les presentacions a les quals assisteixen. Practica la comunicació escrita mitjançant la redacció dels informes corresponents a cada seminari. | |
A2.2 |
Adquireix una àmplia comprensió dels temes de recerca d'interès actual en nanoquímica i nanoenginyeria Aconsegueix una visió àmplia de la nanociència i tecnologia química a través de la multidisciplinarietat dels seminaris. | |
A2.4 |
Són capaços d'avaluar els factors mediambientals rellevants per a un projecte d'investigació. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ... Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il•lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). | |
B4.1 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació. Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts | |
C2.2 |
Identifica necessitats de formació Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |