Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES III |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES III | Codi | 11234107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | Conèixer les àrees curriculars de l'Educació Primària, la relació interdisciplinària entre elles, els criteris d'avaluació i el cos de coneixements didàctics entorn dels procediments d'ensenyament i aprenentatge respectius. | |
A2 | Dissenyar, planificar i avaluar processos d'ensenyament i aprenentatge, tant individualment com en col•laboració amb altres docents i professionals del centre. | |
A3 | Abordar amb eficàcia situacions d'aprenentatge de llengües en contextos multiculturals i plurilingües. Fomentar la lectura i el comentari crític de textos dels diversos dominis científics i culturals continguts en el currículum escolar. | |
A5 | Fomentar la convivència a l'aula i fora d'ella, resoldre problemes de disciplina i contribuir a la resolució pacífica de conflictes. Estimular i valorar l'esforç, la constància i la disciplina personal en els estudiants. | |
A6 | Conèixer l'organització dels col•legis d'educació primària i la diversitat d'accions que comprèn el seu funcionament. Desenvolupar les funcions de tutoria i d'orientació amb els estudiants i les seves famílies, atenent les singulars necessitats educatives dels estudiants. Assumir que l'exercici de la funció docent ha d'anar perfeccionant-se i adaptant-se als canvis científics, pedagògics i socials al llarg de la vida. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B3 | Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. | |
B4 | Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. | |
B5 | Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. | |
B6 | Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C2 | Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. | |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. | |
C4 | Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |