Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ EDUCATIVA SEGONS LES CAPACITATS INTEL·LECTUALS DE L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | INTERVENCIÓ EDUCATIVA SEGONS LES CAPACITATS INTEL·LECTUALS DE L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA | Codi | 11234223 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix els principis, fonaments, referents ideològics i normatius de l'Atenció a la Diversitat. | |
A2 |
Coneix la diversitat a i dels entorns educatius i els seus processos d'ensenyament-aprenentatge. Desenvolupa programes d'atenció a la diversitat. | |
A10 |
Reflexiona sobre las diverses realitat i entorns educatius. | |
A12 |
Analitza críticament les aportacions de l'atenció a la diversitat en els diferents àmbits de l'educació. | |
MAD3 |
Analiza criticament les aportacions de l'atenció a la diversitat en els diferents àmbits de l'educació. | |
MAD4 |
Desenvolupa programes d'intervenció d'atenció a la diversitat. | |
MAD1 |
Coneix els principis, fonaments, referents ideològics i normatius de l'Atenció a la Diversitat. | |
MAD2 |
Coneix la diversitat en i dels entorns educatius i els seus processos d¡ensenyança-aprenentatge. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Fa aportacions significatives o certes innovacions Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B2 |
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes Troba la solució adequada Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses Identifica els resultats de la innovació Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes Dissenya nous productes, processos,...analitzant riscos i beneficis Aplica tècniques innovadores i obté resultats | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
B5 |
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B6 |
Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués Sap respondre a les preguntes que se li formulen El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
B8 |
Estableix objectius clars pel projecte Els objectius del projecte són coherents amb les necessitats detectades en el context | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat | |
C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals |