La integració de les TIC a l'educació s'ha convertit en un fet omnipresent en la majoria de contextos de formació i institucions educatives, tant de l'àmbit formal com no formal. En aquest últim escenari es generen nous models que contemplen l'ús d'aquestes tecnologies, afavorint afavorir la introducció de noves estratègies i metodologies que permeten diversificar les oportunitats d'ensenyament i aprenentatge.
En aquest sentit, la present assignatura pretén aportar una visió general de l'aplicació de les TIC en l'àmbit no formal, presentant experiències en aquest camp, analitzant enfocaments i controvèrsies entorn del tema, així com qüestions de tipus més pràctic i procedimental, aportant a l'alumne la base necessària per dissenyar accions educatives basada en una presa de decisions més estructurada i reflexionada.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent