2019_20
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Doble titulación de Grado en Educación Infantil y Educación Primaria (2013)
 Asignaturas
  ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA EDUCACIÓN FÍSICA I
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Seminarios
Aep2
Aep4
Aep5
Aep8
Aep10
B1
C4
Els seminaris seran sessions pràctiques on s'avaluarà l'exposició del treball teòric presentat. 30%
Prácticas en laboratorios
Aep2
Aep4
Aep7
B1
C4
A les sessions pràctiques es valorarà la participació i actitud en aprendre i fer-ho bé. 20%
Otros  

Hi haurà prova escrita de desenvolupament en els següents blocs: - Evolució històrica de l'educació física. - Desenvolupament i Aprenentatge Motor. - Expressió Corporal. - Sistemes Corporals.

50%
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

La informació al respecte de l'avaluació es donarà al començament de cada bloc.

Per aprovar l'assignatura s'han de superar tots els blocs de contiguts de forma indepenent.

Criteris de correcció lingüística: Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.

- Les tasques recuperades en 2ª oportunitat tindran com a nota màxima un 5.

- Si un alumne no assisteix a classe el dia que es realitza una activitats d'avaluació d'aula (exposició, disseny de sessió, debat, pràctica...), aquesta no podrà ser recuperada i quedarà suspesa, excepte en aquelles circumstàncies i condicions que especifica normativa acadèmica URV.

- Les tasques no presentades dins el termini establert no seran avaluades i la tasca quedarà suspesa sense possibilitat de recuperar-se.

- La no assistència a classe implicarà suspendre el bloc on s'hagi faltat i això, com a conseqüència, implicarà no aprovar l'assignatura al tenir un bloc suspès.