Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Urbana, Migracions i Intervenció Social (2013) |
Assignatures |
CIUTATS I METRÒPOLIS CONTEMPORÀNIES |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | CIUTATS I METRÒPOLIS CONTEMPORÀNIES | Codi | 12815101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Debats | Els debats giraran a l'entorn d'un document escrit, visual o audiovisual i tindran en compte l'esperit crític i la capacitat de relacionar el tema de debat amb altres, així com la informació i documentació que cadascú sigui capaç d'aportar a cada debat. Es valorarà també la coherència i maduresa en l'argumentació de cada posicionament en el debat. Los debates girarán en torno de un documento escrito, visual o audiovisual y tendrán en cuenta el espíritu crítico y la capacidad de relacionar el tema de debate con otros temas, así como la información y documentación que cada uno sea capaz de aportar a cada debate. Se valorará también la coherencia y madurez en argumentar cada posicionamiento en el debate. |
30% | |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | A partir de la pregunta o tema destacat de cada setmana lectiva es valorarà la capacitat d'aprofundir en una qüestió, així com la informació i documentació addicional que cada estudiant aporti. A partir de la pregunta o tema destacado de cada semana lectiva se valorará la capacidad de profundizar cada cuestión, así como la información y documentación adicional que pueda aportar cada estudiante. |
15% | |
Treballs | Eina central d'avaluació per tal de valorar la capacitat d'organitzar i estructurar un treball escrit, de seleccionar les fonts d'informació, d'exercir la capacitat analítica i crítica i, finalment, per mostrar la capacitat de comunicació escrita. Herramienta central de evaluación permite valorar la capacidad de organizar y estructurar un tema escrito, seleccionar las fuentes de información, ejercer la capacidad analítica y crítica y, finalemnte, mostrar la capacidad de comunicación escrita |
45% | |
Altres | Assistència i participació a l'aula presencial i a les activitats virtuals Asistencia y participación en el aula presencial y en las actividades virtuales. |
10% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Els estudiants matriculats a la URV segueixen el sistema ECTS i tenen dret a les convocatòries d'avaluació indicades a la normativa acadèmica de grau i màster vigent. Amb caràcter general el MAUMIS té establerta una participació mínima del 50% de les classes presencials. Una assistència a classe superior al 80% dona accés a una avaluació positiva del 10% de l'assignatura. |