Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Urbana, Migracions i Intervenció Social (2013) |
Assignatures |
LA MEDIACIÓ INTERCULTURAL COM A EINA D'INTERVENCIÓ URBANA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | LA MEDIACIÓ INTERCULTURAL COM A EINA D'INTERVENCIÓ URBANA | Codi | 12815205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a la presa de contacte, presentar l'assignatura i recollir informació dels estudiants, mitjançant l'ús de fòrums de presentació, sessions presencials i o documentació publicada a l'aula virtual (Moodle) per a la seva lectura pels estudiants. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. Es possible també que en el context semipresencial, l'exposició dels continguts de l'assignatura es faci mitjançant webconferència (Adobe Connect), publicació de materials en diversos formats i altres eines de l'aula virtual. |
Seminaris | Treball en profunditat de diferents experiències de treball en xarxa vinculades al Tercer Sector amb l'objectiu d'ampliar i relacionar els continguts donats a les sessions magistrals amb pràctiques reals. |
Debats | Activitats on, individualment o en grup, els estudiants argumenten i confronten idees sobre un tema determinat, mitjançant del fòrum del Campus Virtual (Moodle) |
Treballs | L'estudiant (de forma individual o en grup) ha de fer una anàlisi en profunditat de la realitat del Tercer Sector en un dels àmbits d'intervenció social, sociolaboral, socioeducativa, etc. Es proposa als estudiants que realitzen l'assignatura d'Estudis de Cas i l'assignatura d'Estat del Benestar i Polítiques Públiques, la realització d'un treball conjunt i compartit a partir de l'anàlisi comunitària des d'una perspectiva etnogràfica d'un territori determinat plantejat per l'equip de professors de les assignatures. |
Atenció personalitzada | Acompanyament de l'estudiant de forma presencial i virtual en el seu procés d'aprenentatge i de reflexió i comprensió de les lectures, textos i elements de debat. |