Educational guide Faculty of Chemistry |
english |
Bachelor's Degree in Biochemistry and Molecular Biology (2009) |
Subjects |
WORK PLACEMENT |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2019_20 |
Subject | WORK PLACEMENT | Code | 13214401 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
12 | Compulsory work placement | Fourth | 2Q single exam |
Type A | Code | Learning outcomes |
CE1 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE2 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE3 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE4 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE5 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE6 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE7 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE8 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE9 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE10 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE11 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE12 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE13 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE14 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
Type B | Code | Learning outcomes |
CT4 |
Identify the role they play in the group and understand the group’s objectives and tasks. (Context) Communicate and act within the group in such a way that they facilitate cohesion and performance. (Communication) Commit to the group’s tasks and agenda. (Commitment) Participate in the group in a good working environment and help to solve problems. (Participation) | |
CT6 |
Raise their academic and professional self-awareness. (Self-awareness) Identify their own learning process. (Learning) Analyse the working or professional environment of their field of study. (Environment) Design academic and professional tracks. (Tracks) | |
CT7 |
Be aware of the inequalities and the discrimination caused by gender and other factors, and understand the reasons that account for it. (Equality) Be able to identify major environmental problems. (Environment) Recognise and reflect on social needs and problems, and get involved in improving the community. (Social responsibility as a citizen) Recognise the ethical and deontological concepts in their field of expertise, show an ability for criticism and dialogue, and respect the rules and regulations that members of the university community must abide by. (Ethics) | |
Type C | Code | Learning outcomes |