Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Enginyeria Industrial (2013) |
Assignatures |
INNOVACIÓ EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | INNOVACIÓ EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS | Codi | 17655118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
G7 |
Identifica i desenvolupa, de forma creativa i autònoma, una idea innovadora. Utilitza coneixements i habilitats estratègiques per a la creació i gestió de productes i idees innovadores en el camp de les tecnologies industrials dins del marc normatiu vigent. | |
G8 |
Coneix les tècniques i procediments utilizats en el disseny i implementació d'un procés de innovació per part d' una organització. Coneix com s'organitzen i gestionen els processos innovadors en una empresa de base tecnològica. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. | |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i l’afronta de manera activa. Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. | |
CT6 |
Desenvolupa l’actitud professional. Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat. | |
CT7 |
Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. Argumenta basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. Aplica els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |