Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES CLÍNIQUES IV |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | PRÀCTIQUES CLÍNIQUES IV | Codi | 18254121 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
17 | Obligatòria | Quart | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Eix 1:Dessenvolupament personal, relacional, etic, social i cultural. |
Dessenvolupar l'habilitat d'implicacio. Prendre conciència de com l'alumne s'inolucre davant les diferents situacions de salut i quines emociosn li generen. Participació activa com a membre d'un equip Respècte per la diversitat en presencia, comprensió, aceptació, escolta i compromís ètic. |
Eix 2: Desenvolupament d'un coneixement científic i del pensament crític. | Relacionar els aspectes teòrics i clínics específics i situacions de cuidatges treballats els cursos anteriors, relacionats directament ams les patologies i pacients que es troven durant les seves pràctiques hospitalaries. Fer-se preguntes, donar respostes raonadas i prendre decisions adequades a les situacions de salut-malaltia complexes. |
Eix 3: Desenvolupament d'un cuidar integral a l'esser humà | Conèixer i comprendre la situació particular del pacient i familia des d'una bassant holística. Incorporar en els cuidatges els coneixement de la persona, el seu entorn i la situació de salut. Assolir habilitats per garantir entorns de seguretat i confort: prevenció de lesions, administració segura de fàrmacs i prevenció d'infeccions. Actuar per generar condiança a l'entorn. Reflexionar davant les normes i rutu¡nes establertes a les diferents unitats en relació a les diferents circumstàncies de cada malalt i les severes families. |