Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016) |
Assignatures |
MÀRQUETING I ENOTURISME A L'ÈPOCA DE NADAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | MÀRQUETING I ENOTURISME A L'ÈPOCA DE NADAL | Codi | 19635110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Reconèixer la importància de les estratègies directes de màrqueting i vendes en períodes festius | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. (Procés) L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. (Memòria / Informe) L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). (Defensa) | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital) Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar) Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar) Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear) Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |