Grado en Educación Primaria (2009) |
Asignaturas |
ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD SOCIAL, LINGÜÍSTICA Y CULTURAL DE LA ESCUELA |
Contenidos |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2019_20 |
Asignatura | ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD SOCIAL, LINGÜÍSTICA Y CULTURAL DE LA ESCUELA | Código | 11234224 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
tema | Subtema |
TEMA 1 : El desenvolupament comunicatiu i lingüístic en el context escolar | -Com entenem l'adquisició del llenguatge -Implicacions de la intervenció naturalista - Implicacions educatives en un context social i cultural multicultural |
TEMA 2: El treball a l'aula | - Estrategies afavoridores del desenvolupament del llenguatge i la seva relació amb la lecto-escriptura. -Context escolar, com crear un clima comunicatiu a l'aula . -Àrees curriculars i intervenció en el lleguatge |
TEMA 3 . L'atenció a les necessitats de comunicació , llenguatge i parla | - Tècniques i metodologies per afavorir el llenguatge en l'atapa d'eduació Primària. - Estratègies educatives de interació verbal amb alumnes amnb n.e.e. ( incorporació tardana, retard llenguatge, sordera , ceguera, i altres dificulatats |
TEMA 4 : Intervenció educativa | - El treball del llenguatge oral i la seva relació amb la lecto-escriptura . -Pauta d'orbservació per alumnes amb dificulatat de comunicació llenguatge i parla |