Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (2009) |
Assignatures |
ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA | Codi | 11254005 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||||||
Competències | (*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals | ||||||||||
Activitats Introductòries |
|
2 | 0 | 2 | |||||||||
Sessió Magistral |
|
20 | 10 | 30 | |||||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
14 | 18 | 32 | |||||||||
Treballs |
|
4 | 36 | 40 | |||||||||
Debats |
|
2 | 0 | 2 | |||||||||
Presentacions / exposicions |
|
4 | 15 | 19 | |||||||||
Atenció personalitzada |
|
3 | 0 | 3 | |||||||||
Proves mixtes |
|
2 | 20 | 22 | |||||||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |