Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (2009) |
Assignatures |
ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA | Codi | 11254005 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l'assignatura |
Sessió Magistral | Presentació dels continguts conceptuals |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Anàlisi de documents audiovisuals, lectures i comentaris d'articles, etc. Donada una situació concreta, buscar possibles alternatives per tal d'ajustar la intervenció psicoeducativa. |
Treballs | Treball d'aprofundiment d'un o més temes de l'assignatura |
Debats | Visites d'experts. Discussió i argumentació de punts problemàtics per fer realitat una escola inclusiva. |
Presentacions / exposicions | Presentació en grup d'un dels treballs de l'assignatura. |
Atenció personalitzada | Tutories personalitzades d'atenció a l'alumnat. |