Doble titulación de Grado en Educación Infantil y Educación Primaria (2013) |
Asignaturas |
DIFICULTADES DE APRENDIZAJE Y TRASTORNOS DEL DESARROLLO |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2019_20 |
Asignatura | DIFICULTADES DE APRENDIZAJE Y TRASTORNOS DEL DESARROLLO | Código | 11904009 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Segundo | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | ||||
Supuestos prácticos / Estudio de casos en el aula ordinaria |
|
Es plantejaran diferents casos pràctics relacionats amb el contingut de l'assignatura que permetin reflexionar a l'alumne sobre els coneixements que està adquirint. Aquestes activitats s'hauran de presentar a través del moodle. CAMPUS SESCELADES: També es realitzaran una mena d'auto-avaluacions de forma continuada en les sessions magistrals i /o seminaris sobre el contingut treballat a classe. L'entrega, en el termini establert, d'aquestes activitats en forma de preguntes correspon al 10% de la nota total de l'assignatura. La resolució del cas pràctic esmentat anteriorment, correspon al 10% de la nota total de l'assignatura. |
2 | ||||
Presentaciones/exposiciones |
|
Presentació oral en format tecnològic que es realitzarà en grup. A l'inici de curs s'especificarà els punts que es valoraran i els temes que es treballaran. |
2 | ||||
Pruebas mixtas |
|
Donat que cada campus té una temporització diferent, cadascú realizarà una metodologia d'avaluació diferenciada: CAMPUS SESCELADES: A través d'examen mixte amb preguntes tipus test (els errors penalitzen) i la resolució d'un cas pràctic. Hi haurà dos exàmens, un al finalitzar la assignatura i un de recuperació per qui no hagi arribat al 5. CAMPUS TERRES DE L'EBRE: A través d'un examen de desenvolupament i la resolució d'un cas pràctic. Hi haurà dos exàmens, un al finalitzar l'assignatura i un de recuperació per a qui no hagi arribat al 5. CAMPUS BAIX PENEDÈS: A través d'un examen objectiu tipus test (els errors penalitzen), en el que s'avaluarà tant la part pràctica com la teòrica. Hi haurà 2 exàmens parcials (un al desembre i l'altre al març), un examen global i un examen de recuperació al març-abril per a qui no hagi arribat al 5. |
6 | ||||
Otros | > |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
Per a superar l'assignatura s'ha d'haver aprovat l'examen teòric (amb una nota igual o superior a 5). La suma de totes les activitats amb pes a la nota (examen + exposició oral + resolució de supòsits pràctics) també ha de ser igual o superior a 5. Pels alumnes que suspenguin l'examen hi haurà una segona convocatòria. No hi ha segona convocatòria de les altres activitats d'avaluació. D'acord amb la normativa vigent el professorat podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats d'avaluació i formatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les classes i les proves avaluables i seran d'obligat compliment per a l'estudiant. |