Educational guide Faculty of Oenology |
english |
Fermented Beverages (2014) |
Subjects |
SCIENTIFIC COMMUNICATION |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2019_20 |
Subject | SCIENTIFIC COMMUNICATION | Code | 19625201 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Optional |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A7 |
Comunicar i presentar resultats d'investigació Establir una hipòtesis i objectius de treball per el disseny d'una tèsis doctoral. | |
A9 |
Establir una hipòtesis i objectius de treball per el disseny d'una tèsis doctoral. Comunicar resultats científics en anglès. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
CT1 |
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. (Procés) L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. (Memòria / Informe L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). (Defensa | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia) Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu) Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia) | |
Type C | Code | Learning outcomes |