Formación del Profesorado de ESO, Bachi., FP y Enseñanza de Idiomas (2009) |
Asignaturas |
INNOVACIÓN DOCENTE E INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN EDUCATIVA |
Objetivos de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2020_21 |
Asignatura | INNOVACIÓN DOCENTE E INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN EDUCATIVA | Código | 11605113 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
5 | Obligatoria | Primer | AN |
Competencias | Objetivos de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Objetivos | Competencias | ||
Identificar les implicacions teòriques i pràctiques de la innovació. | AP3 |
||
Analitzar les diverses resistències i facilitadors en els processos d'innovació. | AP3 |
||
Aplicar diferents estratègies en processos d'innovació a l'institució, a l'aula i en els processos d'ensenyament-aprenentatge. | AP5 AP6 AP8 |
BC2 |
|
Reconèixer els diferents paradigmes i modalitats de la investigació educativa. | AP3 |
||
Desenvolupar processos de reflexió sobre la pràctica docent. | AP3 |
||
Aplicar la investigació-acció i la pràctica reflexiva com a metodologies per a la innovació de la docència. | AP2 AP8 |
BC5 |
|
Resoldre situacions pràctiques amb una visió reflexiva, crítica i innovadora | AP3 AP5 AP8 |
BC1 |