Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
EL CURRÍCULUM EN CIÈNCIES SOCIALS A L'ESO I AL BATXILLERAT: COMPLEMENTS DE FORMACIÓ D'HISTÒRIA I HIS |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | EL CURRÍCULUM EN CIÈNCIES SOCIALS A L'ESO I AL BATXILLERAT: COMPLEMENTS DE FORMACIÓ D'HISTÒRIA I HIS | Codi | 11605131 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Els curriculums de Ciències Socials, d'Història i Història de l'Art en el marc de l'ESO i del Batxillerat. | |
2. Importància de la Història i la Història de l'Art com a elements de formació a la Secundària Obligatòria i a Batxillerat. | |
3. Temps i espai. Distribució dels períodes històrics i fets més rellevants | |
4. De la caça-recolecció a les societats industrials: transformacions polítiques, socials, econòmiques i culturals de la història. | |
5. Claus d'anàlisi sobre l'evolució de les formes artístiques: Canvis iconogràfics i variació estilística. | |
6. Del món prehistòric a l'actualitat: el coneixement de les obres més rellevants i dels artistes més destacats. |