Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Mèdica i Salut Global (2014) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 12835301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
20 | Treball fi de màster | Segon | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix i avalua críticament les fonts i la literatura científica sobre antropologia mèdica, història de la ciència, salut global i camps relacionats amb els processos de salut, malaltia i atenció. Coneix i sap utilitzar críticament les fonts i la literatura científica avançada sobre els camps especialitzats: Antropologia i història dels processos de salut, malaltia i atenció, Avenços en medicina social i salut comunitària, Mètodes i tècniques avançades en antropologia mèdica, Camps d'especialització en antropologia mèdica i Avenços en antropologia mèdica. Incorpora els coneixements teòrics i metodològics essencials al voltant de l'Antropologia Mèdica. | |
A2 |
Aplica les tècniques d'investigació pròpies del camp científic en un projecte concret, sigui d'especialització antropològica o multidisciplinar. | |
A3 |
Coneix i sap utilitzar les eines tècniques i metodològiques avançades utilitzades actualment en investigació bàsica i aplicada en antropologia mèdica, salut global i altres camps relacionats amb els processos de salut, malaltia i atenció. Interpreta críticament dades etnogràfiques, fonts històriques, font documentals i estadístiques referents a antropologia mèdica i salut global i camps afins relacionats amb els processos de salut, malaltia i atenció. | |
A4 |
Coneix, distingeix i sap utilitzar els diferents subgèneres d'escriptura etnogràfica i escriptura biomèdica i aplicar-los a la investigació en antropologia mèdica i en salut global. Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia. | |
A5 |
Redacta de forma coherent i rigorosa un treball d'investigació i sap comunicar i defensar els seus resultats de forma correcta i eficaç, tant en la seva formulació escrita a mode d'informe d'investigació com en el marc d'una eventual presentació pública. | |
A6 |
Examina les qüestions ètiques en el punt d'investigació, planificació, realització i conclusions. Extreu conclusions operatives de la investigació per a disminuir les iniquitats en salut. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació Fa aportacions significatives o certes innovacions | |
B5 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B6 |
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
B8 |
Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d’ intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C6 |
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals |