Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau d'Enginyeria Elèctrica (2010) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES I |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES I | Codi | 17214501 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Pràctiques Externes optatives | AN |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Complementa i consolida mitjançant la pràctica els coneixements de la titulació d’Enginyeria Elèctrica. Detecta mancances formatives. Posa en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears. Integra els coneixements teòrics amb les realitats de l’Enginyeria Elèctrica a les quals es poden aplicar. És capaç d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets de l’Enginyeria Elèctrica. Coneix i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l’Enginyeria Elèctrica. | |
B8 |
Aconsegueix un primer contacte amb una empresa del sector lligat a l’Enginyeria Elèctrica. Adquireix experiència de treball en un entorn professional. Coneix institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l’Enginyeria Elèctrica. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional. | |
CT4 |
Identifica el propi rol dins del grup i coneix els objectius i tasques del grup Comunica i actua dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Es compromet amb les tasques i l’agenda del grup Col·labora dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional Identifica el propi procés d’aprenentatge Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional | |
CT7 |
Coneix les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen per raó de gènere i compren les causes Identifica els principals problemes ambientals Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s’implica en la millora de la comunitat Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |