2020_21
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Formación del Profesorado de ESO, Bachi., FP y Enseñanza de Idiomas (2009)
 Asignaturas
  APRENDIZAJE Y ENSEÑANZA DE LA HISTORIA Y LA HISTORIA DEL ARTE
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias Introducció a l'alumne en la mecànica del que serà l'assignatura, indicant quins seran els punts forts de desenvolupament.
Prácticas de campo / salidas Sortida al Camp d'Aprenentatge Monestirs del Cister i al Museu Nacional Arqueològic de Tarragona.
Aplicación de las TIC en laboratorio. Treball a l'aula d'informàtica a partir de recursos disponibles a Internet.
Seminarios Formació sobre els problemes socials a resoldre per una professionalització didàctica, buscant iniciatives pràctiques.
Trabajos Anàlisi i reflexió per escrit de les sortides i seminaris realitzats a l'assignatura.
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria Es buscarà de l'alumne un treball d'anàlisi i de síntesi raonat respecte a pràctiques variades.
Sesión magistral Reflexió sobre els conceptes essencials de la Didàctica de les Ciències Socials.
Atención personalizada Aclariment de conceptes i ajuda en l'aplicació dels coneixements.