Formación del Profesorado de ESO, Bachi., FP y Enseñanza de Idiomas (2009) |
Asignaturas |
APRENDIZAJE Y ENSEÑANZA DE LA HISTORIA Y LA HISTORIA DEL ARTE |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2020_21 |
Asignatura | APRENDIZAJE Y ENSEÑANZA DE LA HISTORIA Y LA HISTORIA DEL ARTE | Código | 11605134 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Primer | AN |
Competencias | Objetivos de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Introducció a l'alumne en la mecànica del que serà l'assignatura, indicant quins seran els punts forts de desenvolupament. |
Prácticas de campo / salidas | Sortida al Camp d'Aprenentatge Monestirs del Cister i al Museu Nacional Arqueològic de Tarragona. |
Aplicación de las TIC en laboratorio. | Treball a l'aula d'informàtica a partir de recursos disponibles a Internet. |
Seminarios | Formació sobre els problemes socials a resoldre per una professionalització didàctica, buscant iniciatives pràctiques. |
Trabajos | Anàlisi i reflexió per escrit de les sortides i seminaris realitzats a l'assignatura. |
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria | Es buscarà de l'alumne un treball d'anàlisi i de síntesi raonat respecte a pràctiques variades. |
Sesión magistral | Reflexió sobre els conceptes essencials de la Didàctica de les Ciències Socials. |
Atención personalizada | Aclariment de conceptes i ajuda en l'aplicació dels coneixements. |