A meitat del període es farà una autoavaluació validada pel la /el seu tutora/or, la qual s'utilitzarà per donar orientacions concretes que ajudin a assolir els objectius d'aprenentatge. Un cop finalitzat el període de pràctiques, la professora/or i la tutora/or faran una avaluació de l'alumne mitjançant la guia d'avaluació. La nota final s'estableix a partir dels percentatges assignats en l'avaluació, sent necessari que tots estiguin superats per poder fer la mitjana ponderada. És obligatori complir totes les hores de pràctiques, regulades per les directrius europees de l'ensenyament d'infermeria (directiva 2013/55UE del Parlamento Europeo y del Consejo de 20 de Noviembre de 2013). La segona convocatòria de pràctiques serà per l'alumnat que no hagi assolit algun dels objectius o tinguin faltes d'assistència a les pràctiques clíniques (malaltia, etc.). La recuperació d'aquestes pràctiques es realitzarà en un període ad-hoc que estableixi la facultat i sempre que sigui possible. Si a criteri del professor els objectius no assolits son recuperables en un període raonable de temps, s'oferirà a l'alumne la possibilitat de recuperar-los, a condició que es disposi de places de pràctiques durant el període necessari abans de la signatura d'actes Degut a la situació de la COVID-19, el programa previst pot estar subjecte a possibles modificacions de les que s'informarà prèviament a través de la plataforma Moodle. Per poder realitzar les pràctiques clíniques és obligatori complimentar el document Declaració de l'estudiant envers la COVID-19. D'acord a l'article 21 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant". Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. En cas de detectar-se situacions de plagi o suplantació de personalitat s'obrirà el corresponent expedient disciplinari es farà de manera continuada El coordinador del centre estarà pendent de tot el procés avaluatiu: objectius de l'alumne, treballs, sessions clíniques. Intervé també en situacions especials en quan a la presa de decisions. El professor responsable de l'assignatura rebrà el treball del alumne una vegada avaluat. És el responsable de la qualificació final de l'alumne Es precis tindre aprovada l´assignatura de Practiques Cliniques II, de tercer curs, per cursar aquesta assignatura |