Identificar i aplicar les TIC per afavorir el aprenentatge |
AC10
|
|
|
Innovar en la pràctica docent, aplicar diferents metodologies i estratègies de treball |
AC16
|
|
|
Incentivar investigació en l’àmbit de la innovació ensenyança-aprenentatge |
AC16
|
|
|
RA1. Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital)
RA2. Cercar i obtenir informació de maneraautònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar)
RA3. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar)
RA4. Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear)
RA5. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir) |
|
BC2
|
|
RA1. Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió)
RA2.Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts iper identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi)
RA3.Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat)
RA4.Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació)
RA5.Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació) |
|
BC3
|
|