2021_22
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Educación Primaria (2009)
 Asignaturas
  ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS LENGUAS I
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias Activitats encaminades a fer que els alumnes siguin conscients i rescatin el coneixement previ que tenen dels conceptes a treballar a l'assignatura. Igualment es realitzarà una presentació de la mateixa així com del treball a realitzar durant el curs.
Presentaciones/exposiciones Presentació i explicació de continguts amb suport digital. Reflexió sobre els conceptes emprats a l'assignatura.
Sesión magistral Presentacions on s'exemplificaran els conceptes treballats. Les presentacions es realitzaran de manera oral i amb suport power point. Habitualment seran d'algun tema sobre el qual s'ha fet treball escrit.
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas Anàlisi i resolució de situacions de caire didàctic relacionades amb aspectes teòrics i pràctics desenvolupats a les sessions de classe magistral degudament justificades i detallades.
Trabajos El treball pretén sintetitzar la reflexió de l'estudiant i servir de compilació del material treballat i desenvolupat així com d'aprofundiment en algun tema. Es valorarà la qualitat, la innovació de la informació així com l'esperit critic i constructiu. També es tindrà en compte l'adequació lingüística i formal.
Prácticas a través de TIC Aplicar, a nivell pràtic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Partint de la realitat actual de les aules.
Atención personalizada Els alumnes disposen d'hores d'atenció pel seguiment i supervisió del treball individual i en grup. Respon igualment a les demandes dels dubtes dels estudiants que no es puguin treballar a classe ni a través de la bibliografia o altres fonts competents. Inicialment s'establirà contacte via mail per posteriorment fixar una trobada.