2021_22
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Educación Primaria (2009)
 Asignaturas
  ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS LENGUAS I
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Presentaciones/exposiciones
B6
Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball (si es el cas, previa presentació escrita). Es tindrà en compte la motivació, la capacitat per resoldre els dubtes plantejats així com l'avaluació entre iguals i la col.laboració en les sessions. 20%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas
B3
Es tindrà en compte la capacitat de resolució de problemes plantejats, així com l'anàlisi, la justificació i el plantejament de les diferents activitats, tant pròpies com dels companys. L'exercici tindrà el valor de prova escrita de l'assignatura, juntament amb les proves de desenvolupament. 20%
Trabajos
B3
Treball escrit sobre els continguts de l'assignatura. 20%
Prácticas a través de TIC
A3
Disseny d’una activitat de comprensió /expressió oral emprant eines 2.0 20%
Pruebas de desarrollo
A3
Modelatge metacognitiu
• Interrogació metacognitiva
• Treball en grup
• Ensenyament recíproc
• Anàlisi i discussió metacognitiva
10%
Otros  

Es valorarà la motivació, participació i evolució de l'alumnat

10%
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.

Convocatòries d'exàmens:

- L'alumne té dret a una segona convocatòria d'examen en cas de suspendre la primera. En aquesta es podran recuperar totes i cadascunes de les parts suspeses de les activitats d'avaluació.

Avaluació:

- S'aplicaran els criteris de correcció lingüística de la URV.

- Hi haurà un pla alternatiu pels alumnes que no assisteixen a classe per causa justificada. Es consensuarà amb l'alumne a l'inici del curs, si ho manifesta.

- Per poder aprovar l'assignatura, s'ha d'haver obtingut, com a mínim, un 5 en cadascuna de les parts que componen l'avaluació de l'assignatura.

Presentació de treballs:

- Tot treball presentat més allà de la data límit marcada tindrà una penalització del 25%.

- No s'acceptaran treballs passat 15 dies de la data límit de presentació fixada a l'espai Moodle de l'assignatura.