Grado en Educación Primaria (2009) |
Asignaturas |
SALUD Y ACTIVIDAD FÍSICA |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2021_22 |
Asignatura | SALUD Y ACTIVIDAD FÍSICA | Código | 11234225 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | És una activitat en la qual es presenta l'assignatura, la seva finalitat i es valora la visió del grup classe sobre el concepte general de salut i la seva relació amb l'activitat física. |
Sesión magistral | Són sessions en les quals el professor exposa un tema o contingut, relacionant les fonts documentals. Suposen la presentació d'una sèrie de conceptes i/o teories segons el programa previst. |
Presentaciones/exposiciones | Exposició oral per part dels alumnes d’un tema concret o d’un treball (prèvia presentació escrita). |
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria | Formulació, anàlisi, resolució i debat d’un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas | Consisteix en el treball de caràcter global a partir d'una proposta o situació o problema que l'alumne ha d'analitzar, justificar, elaborar una resposta, incloent els recursos o mitjans necessaris, i presentar-la documentalment. |
Debates | Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. |
Supuestos prácticos / estudio de casos | Plantejament d’un cas on s’ha de donar resposta a la situació plantejada. El cas no proporciona solucions sinó dades per a reflexionar, analitzar i discutir en grup les possibles sortides al problema. |
Atención personalizada | Temps reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes. |