Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Història (2018) |
Assignatures |
HISTÒRIA MODERNA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | HISTÒRIA MODERNA | Codi | 12294104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Identifica i comprèn l'evolució històrica d'Europa. | |
A3 |
Distingeix els diversos models d'estructura política, econòmica i social existents en un període de la història. | |
A4 |
Identifica la geografia regional i mundial i la sap relacionar amb els diferents períodes històrics. Sap representar i llegir la informació geogràfica per a la comprensió i interpretació de la història d'un territori. | |
A10 |
Analitza, valora i elabora un discurs raonat al voltant d'aspectes clau de la història apresos a classe. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. | |
CT3 |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |