Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Història (2018) |
Assignatures |
HISTÒRIA D'AMÈRICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | HISTÒRIA D'AMÈRICA | Codi | 12294107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Reconeix els conceptes principals i les dinàmiques de la història general o universal. | |
A3 |
Comprèn els mecanismes de la transició entre períodes històrics. Distingeix els diversos models d'estructura política, econòmica i social existents en un període de la història. Identifica les relacions politicosocials del segle XX. | |
A5 |
Analitza, valora i crea discursos elaborats sobre assumptes principals de la història, aplicant el coneixement adquirit i la consulta bibliogràfica. Sap posicionar-se en els debats i exposar els seus arguments amb claredat i rigor, relacionant els temes tractats amb l'actualitat. Utilitza correctament qualsevol tipus de fonts històriques o informacions bibliogràfiques i electròniques. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç. | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. | |
CT3 |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
CT4 |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |