Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Doble titulació de grau Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2014) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU I (G.D) |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU I (G.D) | Codi | 16914301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Treball fi de grau | Cinquè | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Utilitza una interpretació jurídica crítica, fonamentada en valors i principis fonamentals | |
CE2 |
Analitza, interpreta i aplica les diverses fonts del nostre ordenament en les seves dimensions local, autonòmica, estatal, comunitària i internacional | |
CE3 |
Dóna resposta a un problema plantejat aplicant la normativa, la jurisprudència i la doctrina autoritzada | |
CE4 |
Busca i aplica el material normatiu doctrinal i jurisprudencial a un supòsit concret | |
CE5 |
Entén i coneix les principals característiques de la societat globalitzada contemporània i les tensions que es manifesten en l’aplicació de les normes | |
CE6 |
Sap cercar i aplicar el material normatiu, doctrinal i jurisprudencial en l’elaboració de documents jurídics | |
CE7 |
Entén que el dret regula relacions socials i econòmiques i que està condicionat per aquestes | |
CE9 |
Coneix, comprèn i interpreta correctament el contingut de les principals institucions jurídiques, públiques i privades | |
CE10 |
Busca, selecciona i utilitza els diferents materials jurídics necessaris, obtinguts directament per l’alumne, per solucionar els supòsits pràctics plantejats per la realitat actual | |
CE11 |
Identifica la incidència dels arguments de naturalesa ètica, política, econòmica i social en les diferents posicions jurídiques | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç. | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. | |
CT3 |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (comunicació oral) Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (comunicació oral) | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. Identificar el propi procés d’aprenentatge. Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |