Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Tecnologies del Vehicle Elèctric (2018) |
Assignatures |
LABORATORI DE SISTEMES ENCASTATS I COMUNICACIONS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | LABORATORI DE SISTEMES ENCASTATS I COMUNICACIONS | Codi | 17695112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE4 |
Coneix un entorn de configuració del protocol CAN Estableix una comunicació entre sistemes encastats mitjançant aquest protocol | |
CE5 |
Analitza integritat de senyal en sistemes digitals Coneix un entorn de configuració del protocol CAN Estableix una comunicació entre sistemes encastats mitjançant aquest protocol Sap caracteritzar i ajustar la impedància d'antenes impreses bàsiques mitjançant simuladors electromagnètics | |
CE6 |
Analitza integritat de senyal en sistemes digitals Sap caracteritzar i ajustar la impedància d'antenes impreses bàsiques mitjançant simuladors electromagnètics Sap utilitzar la instrumentació de laboratori de radiofreqüència (analitzador d'espectre, analitzador de xarxes i generadors) per caracteritzar dispositius típics de comunicacions | |
CE9 |
És capaç de verificar el correcte funcionament d'un sistema encastat | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |