Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau en Infermeria (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 18224301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Treball fi de grau | Quart | AN |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A14 |
Utilitzar els principis de les cures integrals d'infermeria a la realització de treballs i projectes | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
RA1. Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. RA2. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. RA3. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques RA4. Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. RA5. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació | |
CT3 |
RA1. Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. RA2. Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. RA3. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. RA4. Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista RA5. Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
CT4 |
RA1. Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. RA2. Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. RA3. Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. RA4. Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. | |
CT5 |
RA1. Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques RA2. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. RA3. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. RA1. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. RA2. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. RA3. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
CT6 |
RA1. Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. RA2. Identificar el propi procés d’aprenentatge. RA3. Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi. RA4. Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. | |
CT7 |
RA2. Identificar els principals problemes ambientals. RA3. Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat. RA4. Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |