Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau en Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
MÈTODES NUMÈRICS I PROGRAMACIÓ ALGORÍTMICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | MÈTODES NUMÈRICS I PROGRAMACIÓ ALGORÍTMICA | Codi | 20224003 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Aplica la programació dels ordenadors, sistemes operatius, bases de dades i programes informàtics a la enginyeria. | |
A3.3 |
Coneix els aspectes bàsics del hardware i el software Enten el funcionament elemental dels diferents sistemes operatius. Compren els entorns de bases de dades relacionals. S'introdueix en el món de les xarxes d’ordenadors Analitza un problema i dissenya un algoritme que el resolgui. Enten i aplica les diferents estructures de control algorítmiques. Treballa amb fitxers capaços d’emmagatzemar gran quantitat de dades. Aconsegueix un primer pas d'abstracció a través del disseny descendent. Representa dades de forma gràfica i les manipula de forma eficaç. Dissenya processos per a la solució numèrica de problemes amb sistemes d’equacions lineals i no lineals | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.5 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. (Ser digital) Cerca i obtè informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. (Cercar) Organitza la informació amb eines adequades, ja sigui en línia o presencials, que permetin el desenvolupament de les seves activitats acadèmiques (Organitzar). Elabora informació amb les eines i formats adequats a la situació comunicativa i ho fa de manera honesta (crear). Utilitza les TIC per a compartir e intercanviar informació (compartir). | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |