Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Social (2009) |
Assignatures |
CONTEXTOS D'INTERVENCIÓ III |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | CONTEXTOS D'INTERVENCIÓ III | Codi | 11224222 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A2 | Conèixer els fonaments teòrics de la intervenció socioeducativa i els seus àmbits d'actuació. | |
A3 | Conèixer les característiques fonamentals dels entorns socials i laborals de la intervenció socioeducativa. | |
A6 | Dissenyar programes d'intervenció educativa (individuals, grupals i comunitaris). | |
A10 | Utilitzar les estratègies, els procediments i les tècniques adequades per a la intervenció educativa. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B2 | Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp. | |
B3 | Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. | |
B5 | Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. |