Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Social (2009) |
Assignatures |
CONTEXTOS D'INTERVENCIÓ III |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | CONTEXTOS D'INTERVENCIÓ III | Codi | 11224222 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Estratègia consistent en la resolució de problemes i en la reflexió sobre les seves experiències que han de realitzar els estudiants, normalment treballant d’una manera col·laborativa. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Atenció personalitzada | Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. |