2023_24
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
Grado en Educación Social (2009)
 Asignaturas
  CONTEXTOS DE INTERVENCIÓN III
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas
A6
A10
B2
B3
B5
C3
Estratègia consistent en la resolució de problemes i en la reflexió sobre les seves experiències que han de realitzar els estudiants, normalment treballant d’una manera col·laborativa. 70%
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria
B2
B3
C3
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. 10%
Pruebas mixtas
A2
A3
B2
B3
Proves que combinen preguntes de desenvolupament, preguntes objectives de preguntes curtes i/o proves objectives tipus test. 20%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria