Grado en Educación Social (2009) |
Asignaturas |
CONTEXTOS DE INTERVENCIÓN III |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2023_24 |
Asignatura | CONTEXTOS DE INTERVENCIÓN III | Código | 11224222 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Optativa | Cuarto | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | |||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas |
|
Estratègia consistent en la resolució de problemes i en la reflexió sobre les seves experiències que han de realitzar els estudiants, normalment treballant d’una manera col·laborativa. | 70% | |||||||
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria |
|
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. | 10% | |||||||
Pruebas mixtas |
|
Proves que combinen preguntes de desenvolupament, preguntes objectives de preguntes curtes i/o proves objectives tipus test. | 20% | |||||||
Otros |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||