Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
GESTIÓ DEL CONEIXEMENT EN LES ORGANITZACIONS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | GESTIÓ DEL CONEIXEMENT EN LES ORGANITZACIONS | Codi | 11665201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Fòrums de debat | UA1. Resum de conceptes essencials. Valoració de la compressió del tema. |
30% | |
Treballs | UA2. Participació en la creació del document compartit. Valoració dels continguts i les propostes que aporta cada participant, d'acord amb els criteris que s'especifiquen per realitzar l'activitat. 30% UA3. Desenvolupament d'un cas pràctic per aplicar l'aprenent. Valoració del disseny i la justificació de les accions propostes per facilitar la gestió del coneixement, d'acord amb els criteris que s'especifiquen per dur a terme l'activitat. 40% |
30% 40% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Com a part de l'avaluació continua, en aquells casos en què l'alumnat realitza una segona entrega d'una activitat avaluable suspesa o no presentada, haurà de presentar-se dins dels 45 dies posteriors a la finalització de l'assignatura, en la data que determina el professor. Només en aquells casos en que l'alumne es ponga en contacte expressament per a sol·licitar-la dins del període lectiu ordinari de l'asigantura. Una vegada finalitzat aquest període, s'entén que l'alumne desisteix i no tindrà dret a aquesta segona oportunitat. Es recorda que l'alumnat té que respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística a totes les seves proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. Per altre lado, qualsevol circumstància de plagio per part del L'alumnat pot suponer el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de repetir a la segona convocatòria. |