2023_24
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
english 
Health Psychology (2014)
 Subjects
  EMOTIONAL DISORDERS DURING THE LIFE CYCLE
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A10 Posseeix coneixements avançats en clínica, etiologia, epidemiologia i avaluació dels trastorns emocionals més freqüents que afecten la població en tots els nivells d'edat.
 A12 Coneix les manifestacions evolutives i el curs dels mateixes
 A13 Posseeix coneixements avançats en clínica, etiologia, epidemiologia i avaluació dels trastorns emocionals més freqüents que afecten la població en tots els nivells d'edat.
Coneix els diferents tipus d'intervenció i adquirir estratègies més específiques en algun d'ells
Type B Code Learning outcomes
 B4 Do the work planned in accordance with the quality criteria provided.
Use data to take correct decisions.
 B5 Participate actively and share information, knowledge and experience.
Finish the tasks assigned to them in the time allowed and with the resources available.
Ensure that the way they communicate and relate to others contributes to the cohesion of the group.
Type C Code Learning outcomes
 C1 Understand the general meaning of texts that have non-routine information in a familiar subject area.
 C3 Produce well structured, clear and effective oral texts.
Produce oral texts that are appropriate to the communicative situation.
Produce well-structured, clear and rich written texts
Produce written texts that are appropriate to the communicative situation